tisdag 6 mars 2012

Piga:O))

Tack för ert tyckande, tänkte väl nästan att det skulle vara olika förslag från olika läsare:O))
Nu får vi sammanställa dessa och bestämma hur vi ska gå vidare...
Tar dock gärna emot flera förslag från alla er andra som är här o kikar in...:O))

Idag har vi haft en strålande kall dag, jag har kämpa emot min förkylning och var ute och gick en sväng...
Blev faktiskt lite längre än vad jag hade tänkt från början... Och passade då samtidigt på att ta några foton på våren..

                                                          
                                                       En av alla våra åar i kommunen.

                                                                        Snödroppar!


Andfamilj!
 
Pappa And som trodde jag skulle bjuda på mat
 

Och så fanns dessa små pigorna ibland mina buskar:O))

Jag kunde ju inte bara göra en utan det blev två med en gång, och jag kan tänka mig att det blir flera..

4 kommentarer:

Liv Nora sa...

Så herlige vårbilder !!

Gudrun sa...

Så söta...du var ju flitig må jag säga.
kram Gudrun

Maja sa...

Dina små änglar, eller humlor(supersöta är dom iaf) måste väl inte stå där ute över natten????
Jag hade totalt missat att se ert fina täcke och mitt förslag är liknande de andra.
Kör en smal remsa av det mörkaste rosa och sedan en bredare bård av det ljusa rosa.
Vill ni göra lite annorlunda så sy den smala remsan på den ljusa och montera sedan. Då får ni ett annat mönster på bårderna!
Kram

Carina sa...

Vilka jättesöta pigor du sytt !
Var nu rädd om dig o krya på dig, så ses vi på lördag :)

Kram Carina