måndag 23 december 2013

Dan före dan!

Är det idag och här är julaftonen redan firad, så nu återstår bara arbete och lugna puckar...

I den sista självande minuten tänkte jag visa upp en jullöpare igen..Mönstret är detsamma som föregående,
dvs. Viveka Berg underbara mönster..

Försöker lägga in bilderna men de vill inte komma på rätt håll.......((

 Här har jag valt att använda vit linneväv och kviltat både rakt och böjligt...


Ni får vrida på huvudet:O))

Jag länkar till Bambi som har Visa o Berätta idag!
http://bambisyr-evaj.blogspot.se/


5 kommentarer:

Dollandesign sa...

Det var en fin löpare med söta rosetter på, tycker jag.

Dollandesign

eva sa...

Åh, det var en jättefin löpare!
Kramisar

Birgitta i Gävle sa...

Jag önskar dig en riktigt God Jul

evaj sa...

God Fortsättning!! och Tack för du tog dig tid att länka till Visa och Berätta.mångdag!!Bambikramar

pilletrilla sa...

Kjempefin juleløper!