tisdag 1 mars 2016

Måla!

"Jag ska måla hela världen, lilla mamma, jag ska måla den för dig"

Så har jag kännt mig idag, då mina nya pennor har kommit ifrån Kina.
Tänk att det kan löna sig att skicka efter och att det kan fungera att skicka efter, så långt ifrån oss.
Men det gör det för det mesta!

Men när jag skickade ett brev med nysydda nessar i, till Jönköping..för att överraska några snälla barn, då tog det fyra veckor!
Men samtidigt skickade jag ett brev till Norrland för att överraska en syvän, det kom från dagen efter, konstig värld och konstigt med PostNord.
Tacka vet jag när mamma körde posten, då skulle den ut i ur och skur, inget snack om att någon var sjuk och att det posten fick vänta till personen ifråga var frisk!

Nej, nu blev det en avstickare, tänkte bara visa min fina pennask med 72 Colored Pencils och min målarbok:O))



Men, jag kan ju inte förvara pennorna i denna pappask, för det går inte att se vilken färg som jag vill använda, funderingar på någon form av förvaringen....?


Inga kommentarer: