tisdag 10 oktober 2017

Mångsysslor!

Det är bra att ha en hobby som gör att man kan syssla med allahanda olika saker att sy!
Tröttnar man på det ena så kan man göra något annat, sånt gillar jag!

För tillfället har jag många olika "projekt" på gång, julmarknad, nya kläder och restsyningen:O)))

 Bakhanddukar med broderier ifrån Linnea Artline...

Diskdukar med olika redworkbroderier.....


En inne- kofta- jacka i ett lite kraftigare trikåtyg ifrån Skroten....




 Här behöll jag stadkanten i ärmsluten som en liten detalj!


Av biten som blev över så blev det även två mössor:O))
Och två andra flickmössor i ett tyg som låg och tog plats:O))



Visst är det skoj! som sagt va, med olika ting!
Tisdag och Eva har sin Visa och Berätta öppen idag också, så jag passar på att länka dit också:O))


1 kommentar:

evaj sa...

Tack Immi jag är jätteglad att du länkade till Visa och Berätta idag med din inspiration./kram Bambi