måndag 16 oktober 2017

Renovering.

När man renoverar så är det alltid roligt att även förnya möbler och tillbehör....
Här fick det följa med ett nytt brickbord hem....

Eftersom inte mina kviltar kunde vara kvar på den platsen där jag hade dom innan, så fick några stycken ligga i bordet:O))



Som jag skrev i förra inlägget så gillar jag olika saker att skapa...

Här hittade jag en låda med en Swimming Girl från Panduro, som jag köpte vid någon rea.
Tänk vad man kan bli sugen på att börja på en sån då.....

Så starten har i alla fall gått, sen får jag se om hon blir färdig:O)))

Måndag idag igen, veckans dagar går som blixten, så som vanligt finns det en Visa o Berätta hos Eva öppen idag!



2 kommentarer:

LoNiPe sa...

Heja heja, håller tummarna att hon simmar i mål, din Tilda. Snyggt brickbord. Och praktiskt. Må så gott!

evaj sa...

Tack för din medverkan denna veckan på Visa och Berätta måndag!!Bambikram