söndag 29 april 2018

Tilda inspiration!

När sylusten har gått och lagt sig, eller försvunnit  för tillfället, då gäller det att väcka upp den igen!

Det försökte jag göra igår, genom att plocka runt och vika fint mina Tildatyger, som finns i en av de gamla resväskorna. ( Jag har en till större!!)
Tildatyger brukar vara tacksamt att känna på, mina stora samlarobjekt. Fast därför kan det vara svårt att använda dom:O))

Nu vet jag inte om jag lyckades, för det känns inte så! Men fina är dom!



Jag tog därför till ett annat knep, nämligen att läsa en bok.. Det är ju också ett av mina stora intressen och här har jag hittat en bok, som är väldigt svår att släppa..en riktigt bladvändare.


En bok med sorg, kärlek och nyfikenhet, rekommenderas om man gillar love:O))

Sylusten kommer säkert tillbaka rätt som det är, så brukar det vara, åtminstone om man kikar på bloggar och Pinterest...


2 kommentarer:

Gudrun sa...

Vi är nog kopior vad gäller Tildatyger:-)). Dom är ju så vackra där dom ligger:-)).Härligt med böcker och boktips,tack!
Ha en skön söndag.
kram Gudrun

LoNiPe sa...

Håller helt med vad gäller Tilda-tygerna, så vackra så det är svårt att klippa i dem. När jag tappar min inspiration så brukar jag ta fram Tilda-böckerna och bläddra i. Om inget annat så mår jag så bra på insidan av allt det vackra. Sylusten kommer igen, ibland får det bara ta lite tid för den att hitta tillbaka. Må så gott!