torsdag 19 juli 2018

2

Två arbetsdagar till att jobba, sedan har jag semester i fyra veckor, det ska bli helt underbart.....
Dessa sommarveckor som redan varit, har varit varma och tunga inom vården.. Nu kommer det tillbaka starka arbetssamma arbetskamrater som tar över verksamheten. Skönt..

Igår hade vi dock regn hela dagen, det var bra för växter, djur och natur, och även för oss. Fortfarande är det lite, lite vatten i vår gränsande å.


Vad öringen och kräftorna tagit vägen, det kan man undra.

Undra kan man också göra efter sylusten, jag letar och letar och snart känns det som om den hittar tillbaka...Jag ska nog hitta den igen för i helgen var jag på Ohlssons tyger i Jönköping och köpte två fina tygbitar.

Och som vanligt så hittade jag några Tildatyger på Panduro som jag inte hade tidigare..


1 kommentar:

Annika sa...

Ha en riktigt skön semester. Hoppas det blir lite sömnad trots värmen. Kram Annika