onsdag 12 december 2018

Böcker!

Jag vet att jag ibland är lite "knäpp" när det gäller vissa saker och jag har gjort flera knäppa grejor.....

Flera av dom är att börja läsa en låååååååång bokserie som jag har gjort nu igen..................

En serie på vad jag kan få fram är på 66??? böcker och så klart ramlade jag dit på denna också, likasåväl som jag ramlade dit på den förra.


Tre Systrar av Bente Pedersen...en serie från 1800 talets Norge....tre kvinno öden från tre olika samhällsskikt som blir vänner för livet och som vävs samman med arbete, slit och kärlek...
Just nu är jag på nummer 20 och fortfarande så är de spännande och intressanta...

Den andra serien som jag läste var lite samma stuk, av Leila Brenden Fjällrosen, inte riktigt lika många böcker i serien, men samma driv på att läsa:O))



1 kommentar:

Tumlaren sa...

Jag har läst alla i serien Tre systrar. Den är jättebra!