måndag 3 juni 2019

Vagnorm!

Jag fick en förfrågan om jag kunde sy en vagnorm till en liten flicka och det sa jag inte nej till.

Nu är ju jag som jag är, så jag måste alltid överdriva......så fyra stycken gjorde jag och en av dom krälar på väg till Stockholm...O:)



Dessa både gjorde jag i Tilda tyger...





Rosetterna är bara till pynt och kan plockas bort när den ska användas

På min cykelrunda i eftermiddag såg jag som tur va inga ormar, men jag befann  mig mitt i storskogen.....




och skogen mynnade sedan ut i ett litet gyl....så fint...

Måndag idag och Eva har sin Visa o Berätta öppen..

3 kommentarer:

Gudrun sa...

Så läckra ormar i fina tyger. Sött med rosetten!!Tur att du inga ormar såg,det har inte jag heller i år.Men förra året,usch så många.
Kram Gudrun

Kerstin sa...

Så gulliga ormar du sytt! Tur det för då "vågar" även jag titta på dom. :)
Kram Kerstin

Catarina C sa...

I det här fallet kan man säga "Så gulliga ormar" och nu har du ju någon på lut om du får fler förfrågningar. Fina skogsbilder!
Kram Catarina