onsdag 22 juli 2020

Deckare!

Jag gillar inte att läsa deckare, tycker inte om ond bråd död eller massa ruskigheter som ger en mardrömmar.

 Nej, då vill jag hellre läsa om lite romantik och kärlek...

Men man är inte sämre än att man kan ändra sig lite.

 Det har jag gjort efter att läst dessa böcker, som handlar om Anki och grannen Tryggve som löser en massa fall på Gotland. Mysiga, spännande bladvändande böcker som man inte kunde släppa taget om. 

Så fem klämde jag på raken och nu är jag lite tom och vilsen och saknar redan Anki och Tryggve.
Så vill ni läsa lite mysigare feelgood deckare så tipsar jag om dessa, men det är nog bäst att läsa dom i ordning, trots att de inte följer varandra.


En fin hortensia vill jag visa er också...
Denna fick jag av våra vänner förra våren när jag slutade jobba och då var det blå blommor på den!
I år är dom rosa:O))





Stilla flyter livet på!

Inga kommentarer: