lördag 4 juli 2020

Tokstjärnor!

Av en händelse hittade jag en påse med Tokstjärnor i, gjorda för länge länge sedan....när jag var ny på detta med att sy ihop små tygbitar och särskilt att hålla sömsmånen...


Inte var dom särskilt vackra, men jag fick för mig att provsy en stjärna idag, kanske skulle det vara skoj med några flera!


Och kan man tänka sig den sista som jag sydde idag var nästan en centimeter större!!!
Använde inchfoten när jag sydde den och gjorde sen en till med den vanliga pressarfoten, så nu har jag en i en storlek till:O))))

Nähä, sånt lägger jag inte tid på, antingen har jag utvecklat min syning och håller sömsmånen så mycket bättre nu än då, eller är det för, de andra stjärnorna är sydda med en annan symaskin...
Dom åkte tillbaka i påsen och där får dom nog stanna lite till:O))


Inga kommentarer: