söndag 27 september 2020

Fas!

 Nu ligger jag i "fas" med mina block från Sew-Alongen från Nadra https://www.ellisandhiggs.com/ .

Det kommer tre nya varje fredag och jag har varit efter några veckor, men nu så!




Här är de två sista veckorna  12 och 13.




En liten hög är det allt, tre block varje vecka så, 3 gånger 13:O))


Har även försökt! sy mig en facemask för att testa, men det gick eller blev inte så bra....tycker de flesta mönster och beskrivningar passar du inte mitt face:O)) Nu ska man ju som tur är inte använda sånna, men det hade varit bra att vara förberedd.

Den sista som jag sydde idag var här ifrån https://weallsew.com/ dock gjorde jag med resårband som visades i filmen på skickavidarelänken, men som sagt det blev inte bra!

Jag har testsytt ett flertal under denna konstiga tid som vi varit i, men ingen som jag direkt gillat......


Kanske denna då:O))))))




3 kommentarer:

Gudrun sa...

Superläcker!!!!!!!!!!!!!:-))))))))

kram Gudrun

Kerstin sa...

Härliga block du syr! Och ja den masken gillar jag också. Läcker!!:) :)
Kram Kerstin

Vibeke Pingel sa...

Den er så fin, passar dig 😂