söndag 11 oktober 2020

Facemask!

 Ända sedan den här pandemin startade, så har jag testsytt munskydd eller facemask, som det heter på nätet. Det har varit i olika modeller och i olika tyger, men ficka inuti och utan ficka! Men har inte hittat någon som jag har gillat eller för den delen någon som jag överhuvudtaget använt.

Varför jag gjort det, vet jag inte, men kanske som en tröst i allt elände.

  För om man skulle bli tvungen att använda mask, så skulle jag vara förberedd inbillade jag mig.

Idag har jag återigen sytt en annan modell, en sk 3D Face Mask från Svetlana Sotak.... och faktiskt den kändes som den bästa som jag gjort!

https://www.youtube.com/watch?v=mVC7TslW9FA




                                                              Så nu är jag ännu mer förberedd:O))




1 kommentar:

Vibeke Pingel sa...

Om du rekommenderar denne, måsta jag forsöke mig med den okscå 🤗
Har like som du gjort flera utan at vare nöjdt 😇
I DK er det krav på vissa platser 🤨☹️