torsdag 17 december 2020

Väska?

 Julen närmar sig med stora steg och hur vi än gör så blir det en jul detta året också! Den kommer inte till att bli som vanligt för de flesta av oss, men den kanske blir något ändå. Många får fira i sin ensamhet enbart tillsammans med tv och datorn. För vissa gör det inte så mycket och för vissa är det svårt och jobbigt. 

Här blir inte så stor skillnad mot andra jular, vi brukar vara själva jag och maken och det brukar flyta på bra. Har man jobbat inom vården i alla år så är man van, att fira julafton på vilken dag som helst. Fast det blev det ju inget av med det detta året, så visst, det är så tråkigt men tyvärr det samma för många!

Jag har i vilket fall sytt en liten, liten väska, en förvaringsväska med tre burkar i. Jag gillar visst färgglatt men ibland tar jag i så det märks. Dessa tygerna är från Tula Pink och även hon gillar ju färg, men här blev kanske lite för "blarrigt". Men nu blev det som det blev, när det inte blev som jag tänkte:O))











Här har jag lagt mina alla olika klämmor sorterade efter storlek och form, mycket bra inbillar jag mig:O))



1 kommentar:

Gudrun sa...

Perfekt sortering,så fint!!!
Ha det så gott!!!!

Kram Gudrun