onsdag 13 april 2022

Glad Påsk!

 I helgen som varit, var vi på en helt fantastisk minneskonsert för Thor-Leif Torstensson i konserthuset i Växjö. Tolle som han kallades för, gick bort i sviterna efter covid i januari 2021. 


På konserten hyllades han av en stor del av Sveriges dans och musikelit, tex av Ingmar Nordström som spelade saxofon, Arvingarna, Kicki Danielsson, Olle Jönsson, Mona G osv osv....Hela konserten kommer att visas i tv i slutet av maj eller början på juni, vilken jag varmt kan rekommendera.


Nu går vi snart in i påskfirandet, önskar dock lite varmare väder så man kan sitta ute lite.

Nu var jag dock lite klantig häromdagen och föll framstupa ner i asfalten och slog mig i höger kroppshalva. Men som alltid får man vara glad att man inte bröt något, kunde blivet mycket värre. Fast min bröstkorg och mina revben fick sig en smäll så det är inte nådigt att röra sig med några hastiga rörelser. Full dos smärtstillande så kan jag i vilket fall vara uppe. 

Men Glad Påsk till alla och flyg lugnt!



2 kommentarer:

Annika sa...

Glad Påsk. Kram Annika

Gudrun sa...

Ha en fortsatt fin påsk!!
Kram Gudrun