onsdag 12 oktober 2022

5 e sprutan!

 Nu är femte sprutan tagen mot Covid, det verkar aldrig ta slut med dessa sprutor, men jag följer med och hoppas att jag inte blir så sjuk som jag var, när jag fick Covid ovaccinerad! 

Känner mig lite öm i armen och lite öm i kroppen, men det får man väl ta!

Tur man har pappersnäsdukar med vidhängande fodral i beredskap ...:O))



Ha även anmält mig till att vara med på julmarknaden här i Folkets hus i november, första gången sedan pandemin...

Så nu lyser fliten lampa och symaskinen går varm i syrummet!

Lite alster från andra år.




1 kommentar:

Gudrun sa...

Så fina saker du syr!!!!!Man blir glad av att se din syaktivitet.Tog min 5e idag,hoppas jag inte blir så kass som efter 4e.Nämnde det på vaccineringen,men det verkar som inga andra blivit så dåliga.Jag kanske hade något lurt i kroppen:-))
Ha det fortsatt trevligt på syrummet.

Kram Gudrun