fredag 14 oktober 2022

Julpåse!

 För många, många, många år sedan, var jag på en julmarknad och där var det en man och en kvinna som visade hur man vek små papperspåsar!

 Just detta kom jag till att tänka på medan symaskinen arbetade på och broderade några julkökshanddukar. Konstiga tankar som kan komma över en ibland!?

 I vilket fall som helst, så tog jag fram lite julklappspapper av den något kraftiga typen och se jag lyckades vika några. Nu får jag öva och förfina detta, om jag ska kunna använda dom.





3 kommentarer:

Catarina C sa...

Vilken kreativitet som flödar i ditt syrum, men förstår att du måste ha ganska mycket med till julmarknaden. Kul att följa allt du gör tills det är dax!
Kram Catarina

Gudrun sa...

Så fina påsar till dina syalster.Väldigt gulligt julpapper också. Kram

Annika sa...

Du är verkligen på gång. Så fina påsar, perfekt för julmarknad. Kram Annika