fredag 3 februari 2023

Maskinbroderi!

 När man har hållit på med symaskinsbroderi i många år och då testsytt och provat en himla massa broderier, så blir det en del som ligger kvar utan att användas.

Närmare bestämt mycket olika i en låda som jag hittade i garderoben..Ja, jag vet, jag har hittat mycket i min garderob och där finns säkert en massa kvar ännu. Det är nämligen en längsgående loftgarderob som går att gå in i!!

Rymmer en hel massa både på gott och ont.




Så jag sorterade en del, kastade en del och sparade en del..

Ett broderi med ett par skor på, skar jag ner och sydde ihop med ett brunt linnetyg och fick ihop till en sminkväska. Mönstret  kommer från Sew Pretty Design och heter Poppie Pouch.





3 kommentarer:

Annika sa...

Snygg. Kram Annika

Gudrun sa...

Läcker!!!

Kram Gudrun

Catarina C sa...

Så fint du har tagit tillvara på dina broderier och nessen blev läcker med skorna!
Kram Catarina