onsdag 8 mars 2023

Påskhöna!

 Mitt i det onödiga snöovädret som drog in i söder igår, så kom det två påskhönor på villovägar.:O)))

Dom stackarna kom lite för tidigt och fick stanna i vår trädgård för vila.


                                                  
                                                    Här har dom råkat fastna i äppelträdet.


                                               Så jag fick plocka ner dom och ta i dom på altanen



                                                 Och här sitter dom och  vilar sig på frysboxen.

                                               Så nu blir det vila inomhus tills det blir påsk:O))


3 kommentarer:

Annika sa...

Så söta. Kram Annika

Catarina C sa...

Dina hönor är bara så söta, ser att jag har mönstret, kanske jag blir färdig att sy ett par till Påsk!
Kram Catarina

Gudrun sa...

Gillar dom hönorna jättemycket. Min hänger alltid i taket i syrummet,men skall nog sy en till.Trevlig helg! Kram Gudrun