söndag 5 mars 2023

Städ o röj:O))

 Jag har kommit in i ett flow, håller på att röja, plocka, kasta och städa i mitt syrum och i min garderob som ligger i anslutning till syrummet. 

Hittar en hel massa bra att ha saker och många saker som jag inte kom ihåg att jag överhuvudtaget hade...

Två lådor med en massa Stilmönster från 80talet. I dom mönstren var inte alla storlekar i ett mönster utan man fick köpa var storlek för sig, vilket gjorde att jag hade en hel massa mönster paket som aldrig var använda och som aldrig kommer att användas...Så nu åker dom all världens värld..



Har även fått lite mer ordning i garderoben, åtminstone ett tag, så nu kan jag gå in i den:O))



Men det finns mera i alla vinklar och vrår, har man ett hus på tre plan så samlas det en del...så här kommer att röjas mer...Det känns fantastiskt skönt när man blir av med något som man inte behöver.

Erikshjälpen och Röda Korset blir nog glad i varje fall:O))


Inga kommentarer: