fredag 21 januari 2011

Konfunderad?

Idag blev jag lite fundersam när jag startade min symaskin DD för att jag skulle brodera ett namn på en handduk och bland broderialfabetsnitten fanns en ny font?? Hur denna kommit in i symaskinen har jag ingen aning om, för jag har inte gjort något för att lyckas med detta. Inte ens den sista uppdateringen för maskinen, för jag har inte vågat:O))

Det enda jag vet att jag gjort var att jag satt och lekte lite med 4D QuickFont och testade att stygnsätta några alfabeten och då måste något utav dom smitit in i maskinen, för jag hade ju en kabel ihopkopplad mellan datorn och symaskinen.....Säkert kröp den på kablen utan att jag såg det:O)) Det var säkert en broderimuckla denna gången...
Man kan alltså inte lita på något nu för tiden.....
       Fattar ingenting????

Nu ska jag dock inte sy mer idag utan göra mig färdig för helgens jobb, ska se om jag kan jobba hela helgen, eller jag får gå ifrån, eftersom Kmamma är dålig, men som jag säger hon är stabilt dålig!

1 kommentar:

Maja sa...

Så det kan gå...
Tycker också att det är lite otäckt med vad som kan slinka igenom sladden!

Ha en trevlig helg!
Kram Maja