lördag 22 januari 2011

Lördag!

Idag har jag arbetat hela långa dagen, men det kändes skönt efter att ha varit hemma över en vecka...Man är allt lite konstig! "när man måste jobba då vill man vara hemma, när man måste vara hemma då vill man jobba!"
Är inte människan konstig så säg?

Jag har fått förfrågan över vad 10 minute block är för något och då jag sytt ihop en topp till en liten gosse så kan jag visa hur den blev...

Här är även en dålig länk på You Tube där man kan se hur man gör:
http://www.youtube.com/watch?v=LUK5-nuhVcw

2 kommentarer:

Maja sa...

Vad fint!
Tänk vad mycket man får lära sig på nätet. Jag kallar dessa varianter på "BoW-Tie".
I våras sydde jag en gardinkappa med vitt på vitt och Amy Butler tyger! Kul att få lära sig något nytt!!!
Kram Maja

Annika sa...

Jättefin. Tänkte jag också skulle testa, kommer kanske så smångingom. Kram Annika K