tisdag 14 maj 2013

Firat!

Nu har allt återgått till det normala igen, om det nu är det här:O))

Min make har nämligen fyllt 60 år och vi har varit iväg och firat honom....
Så i söndags träffades vi barn och barnbarn på Öjabys Herrgård som ligger en liten bit utav Växjö, mitt i en underbar natur..

 Solen sken, björklöv och boklöv höll just på att slå ut och gräset var så grönt och skönt:O))
Där åt vi och åt och så åt vi lite till, så magarna stod i åtta hörn:O)))

Här kan ni se lite utav allt gott som vi mumsade i oss....

Man kunde även grädda sina egna våfflor och det är det som Mathilda står och väntar på...

Så det var en mycket trevlig och givande dag...
Det är underbart att få rå om sina små ibland....

Så några dagar har då tillbringats i Växjö och som vanligt fick ju jag besöka min Hq butik...
Inget skulle jag handla utan bara titta, för mitt mål har ju varit att försöka sy upp en del utav alla mina klädtyger!!
Men syr man upp en bit så trillar det in två nya i skåpet!

Hq affären hade fått in en hel massa med hösttyger ifrån Coats som de sålde för det makalösa priset utav 70%...
Coats har tydligen blivet uppköpta och de skulle inte sälja tyger mera?

Det fanns som sagt hur mycket som helst! men det blev dessa båda tygbitarna, man fick hejda sig lite,säger jag som inte skulle köpa flera klädtyger!:O))
Men visst är det roligt att handla?


Inga kommentarer: