måndag 27 maj 2013

Pimpat!?

Idag mår jag nog :O)) lite bättre, tycker jag fått huvudet över vattenytan om jag än är trött fortfarande.
Tänk vad det kan bita sig fast den här sjukan, Vinterkräksjukan???...
Men det är faktiskt vår nu så jag trodde den sjukan hade gått i ide för att återkomma till vintern.
Men tji fick jag!
Men jag ska väl snart vara Fit for fight igen...
Nästan en vecka nu som det suttit i så nu får det RÄCKA!

Ibland hittar man ju små tips och ide'r på nätet och framför allt på Pinterest!
Pinterest är ett himla farligt ställe, där kan man fastna alldeles för många timmar.....suck...
Vet dock inte, om det var där, jag såg dessa små klämmor men jag ville gärna testa...

Jag köpte helt svarta clips på Tiger var en struntsumma, klistrade på dekorations tejp, och vips hade jag gjort egna billiga klämmor till att hålla fast "luckekanterna" istället för nålar....som jag alltid sticker mig på...

Visst blev de finare med lite "pimpning"?

Fungerade helt utmärkt tyckte jag....

2 kommentarer:

Bibbi sa...

Du kommer till skott du när du ser nåt bra!! Jag ser nåt och sen blir det inte mer! :( Men nu ska jag också köpa såna... har ett par st men det kommer man ju inte långt med! Nålarna är nedrigt vassa och jag är otroligt lättblödande av astmamedicinen!
Tack för att du väckte minnet!
Kram

Maja sa...

Ja, det där har jag också testat!
Man tar det man har!
Funkar fint!
Krya på dig!
kram//Maja