söndag 16 juni 2013

Student!

Söndag, snart helgen över för denna gången...

Vi har varit på studentfirande, vilket var mysigt med god mat och gemenskap. Dock visade vädret inte sig från den bästa sidan, utan det var kallt och blåsigt, visseligen hade regnet dragit bort, men vi fick sitta inomhus och fira. Men det gick bra det också.

Dagen igår tillbringades i trädgården, för hur det än är så växer både gräs och ogräs--- Köpte även lite plantor som behövde komma i jorden..

Jag har ändrat om i bloggen angående kommentarerna.. Börjat få en massa konstiga anonyma kommentarer vilket jag inte haft innan:(((
Nu valde jag att göra en popup ruta till kommentarsfältet, vet inte om det hjälper? men det blir en början i alla fall.

På syfronten intet nytt, har en halvfärdig duk som ska kviltas och som ska ligga på köksbordet, när den är färdig, upptäckte i veckan att jag fortfarande hade påskduken på!:)))
Får se om jag har någon lust idag att göra det!

Jag har faktiskt kokt jordgubbssylt, helt fantastiskt goda bär, nästan för goda för att göra sylt utav, men de höll sig inte längre i kylen.
Och det kommer väl mera!








1 kommentar:

evaj sa...

Grattis till vinsten hos Maja,,nu får du nya tyger till nya projekt ,,som vi väntar på att få se!!Bambikramar