måndag 17 juni 2013

Vinst!!!!!!!!!

Kan ni bara tänka er, återigen hade jag tur och vann tjusiga tyger i ifrån Maja..
http://majasparadis.blogspot.se/

Jag väntar med spänning vid brevlådan för att få kika och klappa på dem lite. Kan nog säga, att jag nog aldrig sytt något i dessa färger, men det ska bli spännande...
De får säkert ligga till sig lite så får jag se vad som kan bli av dem..

Jag har dock fått en ny köksduk färdig, tyckte behovet fanns, när jag fortfarande hade påskduken kvar på köksbordet:O))
Nästan som jul till påsk, fast här från påsk till midsommar:O)))

 

Absolut inget märkvärdig, några fyrkantiga block ihopsydda med några andra tyger och så en tittkant...
Inget märkvärdigt till kviltning heller, bara raka längder kors och tvärs, men jag är nöjd och den ligger nu på bordet!:O))



3 kommentarer:

Maja sa...

Jättefin duk!
Jag är rädd att du blir besviken Immi. Det är ju provbitar och inte speciellt stora tyger som du fått.!
Dom är iaf postade och borde vara hos dig i morgon!
Kram//Maja

Dollandesign sa...

Det ser passande ut med porslin på tyget som Du sytt Din köksduk av, tycker jag. Och så vill jag gratulera Dig till Din tygvinst från bloggen Majas Paradis! Ser med spänning fram emot vad Du gör av dessa tyger.

Dollandesign

Bibbi sa...

Grattis Immi!! Det är verkligen roligt att vinna!
En ny fin duk har du sytt... plötsligt uppstår behovet och då är det lättare att komma igång med att sy! Jag har en grej på gång med min vinst...äntligen... fast inte färdigt än!
Kram