söndag 4 maj 2014

Feber?

Jag ska åka på syträff i slutet utav veckan och jag har redan fått FEBER!

Resfeber då...Plockar bland tyger och mönster, vad ska jag ta med mig, vad ska jag sy, vad ska jag inte sy!

Packar ner och packar upp, vet sedan tidigare år att jag inte är så snabb på att sy när jag är på annat stället:O))

Blir gärna att jag går in i något sorts koma och bara sitter och tittar på allt fint som alla andra gör!
Men jag får försöka koncentrera mig på mig själv detta året kanske:O))

Packningen blir större och större, ska jag ju även ha med lite kläder och dylikt och det brukar också blir mycket bra att ha saker!
Herre Gud jag får inte glömma godis och kakor och dricka!
Utmaningen, stjärnor scraps, osv osv osv...
Så Annika jag hoppas att du har en stor bil så jag får plats med dig:O))
Tills vi ska åka så har jag säkert packat ännu mera!

Men vad det ska bli ROLIGT!

Tur att naturen inte bryr sig, utav står i sin härligaste blom!





Inga kommentarer: