tisdag 20 maj 2014

Snöat!

Vaknade tidigt idag trots ledig dag, fast jag vet inte om jag överhuvudtaget sovit något alls. Ibland tar man vissa saker med sig i bädden och ligger och retar upp sig, så man blir mer och mer pigg istället!
Vart är värdegrunden på väg?
Usch nej, nu ska jag inte börja igen:)

Jag tänkte visa några små söta förvaringar istället som jag snöat in på att göra. De är små men inte för små.
Man kan få plats med ett läppstift, läppsyl eller varför inte tamponger.
Det förslaget kom en arbetskamrat med eftersom dessa har en tendens att rulla runt i handväskan!
 De är populära att sy, sett många på olika bloggar...
Har även broderat på diskdukar till barnbarnets lärarpresenter.
Broderi från Linnea Artline!
Dottern var här och fotade vår brusande å!





Jag fotade dottern:O)))

Så är det ju tisdag idag och jag länkar till Eva
som nog har sin Visa och Berätta öppen.

9 kommentarer:

LoNiPe sa...

Vad söta dina små nessar blev. Rolig present till lärarna också. De kunde du sytt som muggmattor också till dem:)

evaj sa...

Tänk vad roligt vi kunde haft i natt!!

Söta söta små presenter INSPIRERAR du oss med idag Immi på Visa och Berätta ,måndag!!Bambi

Kerstin sa...

Underbart söta små nessar du gjort!
Kram Kerstin

Katarina sa...

Kul små förvaringar! Har du hittat beskrivning till dem på nätet? kram Katarina

Viveka sa...

Jättegulliga små förvaringar men disktrasorna kan man ju inte använda, de är alldeles för fina.

Catarina C sa...

Ja,de är söta de små förvaringarna som kan användas till många olika saker! Kram

Bibbi sa...

Förvaringara kan man bara inte sy föör många!! Man hittar alltid nåt att stoppa ner i dem!!

Sån tur att det vara sån snö du menade!!
Kram

Dollandesign sa...

Det var en hel hoper fina små "förvaringar" som Du sytt, ser jag.

Dollandesign

Lappeklipp sa...

Jisses vilka läckra förvaringar i underbara tyger. Vackra foton från vattenbruset!!!