torsdag 29 september 2016

Lösning!

Igår hade vi syträff igen och mina duktiga vänner sydde och sprättade så nålar och sprättare glödde:O))

För varje gång som dom är här så går det framåt och de presterar något varje gång.
Denna gången gjorde M en liten "Hipster" väska..

De båda andra sprättade och kviltade underlägg och en liten filt...Riktiga retrotyger...



Just nu kom det på mailen en nysydd Hipster väska till.
Sydd i jättehärligt hösttyg.


Idag har det regnat och jag har varit inne i syrummet hela dagen, tack o lov för semester:O)))

Jag har funderat och tänk och sytt många gånger i huvudet för att det skulle bli en husbilsförvaringsväska..
Har aldrig sett dom själv, men har en bild att gå efter, så det blir en utmaning.....men skam den som ger sig!

                             Jag funderar vidare och hoppas jag hittar något mönster som jag kan använda..          
                           

Inga kommentarer: