fredag 21 juli 2017

Storleken har ingen betydelse?

Så brukar man ju säga ibland, men i detta fallet så vet jag inte:O)))

Jag har sytt en ny nesse, ett mönster ifrån ByAnnie, Open Wide! som jag köpt utav Quiltpassion.  Jag gick med i Åsas grupp för att sy förvaringar..

Tog den största storleken för jag behövde en lite större förvaring till flaskor och dylikt, men men, denna blev väldigt stor, nästan som en handväska..

Mönstret var väldigt bra, Åsas film på Youtube hjälpte till mycket, när man är lite knagglig på den engelska språket.
Slutresultatet blev snyggt och välarbetat, tror nästan jag ska testa den mellersta storleken också:









7 kommentarer:

Kerstin sa...

Så superfin den blev! Kram Kerstin

Anonym sa...

Storleken spelar absolut ingen roll, när resultatet blir så fint!!!

Catarina C sa...

Ser jättefin ut, har ju sett modellen/erna hos Åsa och härligt tyg! Kram Catarina

Gudrun sa...

Superfin! Sydde en mindre modell.Har bara sytt några av alla olika modeller som ingick. Du syr så mycket fint.
kram gudrun

Dollandesign sa...

Din necessär är mycket fin, både på in- och utsidan, tycker jag.

Dollandesign

Lappeklipp sa...

Den blev jättefin och så bra med lite större storlek så får allt plats ♥ ♥ ♥

LoNiPe sa...

Det var en riktigt snygg necessär det där. Och jag kan tänka mig att sätta ett par kortare bärhandtag på den så är den perfekt för alla dem som campar och går till ett gemensamt duschutrymme, man får ner alla duschattiraljer + ett ombyte, helt perfekt. Ska bli spännande att se mellanmodellen. Må så gott!