tisdag 8 januari 2019

Summering!

En genomgång av årets sydda alster brukar man visa upp på bloggen vid denna tiden...Men jag känner att det blir för mycket, för jag har sytt och broderat en himla massa grejor....
Både stora och mindre stora:O)) En del har jag nog inte bara lagt in här....
Vill man och är nyfiken på vad som tillkommit under året, så kan man kika på år 2018 som ligger i högra hörnet på bloggsidan..

Jag ska dock visa de båda sista alster som jag gjorde och även gav bort till julklapp, två stora Tilda tomtar.



Mina båda älskade bonusbarnbarn fick varsin, då de har köpt hus båda två och då behöver man en tomte som vakar över hus, djur och egendom..

1 kommentar:

Catarina C sa...

Dina tomtar är jättehärliga och så passande julklapp! Förstår att du inte gör en sammanställning av vad du sytt 2018, för du har verkligen varit flitig!
Kram Catarina