tisdag 26 mars 2019

Förvaring?

I denna soliga klara, men ack så blåsiga kalla dag, har jag varit inomhus, förutom en liten runda ute på förmiddagen, för ett besök hos min frisör.
Slingor i håret utav mitt duktiga barnbarn i helgen och lite klipp hos frissan idag, så känner man sig som en ny människa som går våren till mötes, med öppna ögon för förändringar.

Men, men i vilket fall som helst, så har jag sytt ihop någon form av förvaring, vet dom inte hur jag kommer att använda den, eller om den kommer att användas, men än som till prydnad då!
Jag gillar att sy förvaringar i alla former och modeller, så en till min samling är alltid roligt.




Lite svårt att fota dock men dessa båda matchar ju varandra...enligt instruktionen ska den visst vara till att bära med sig sin kaffekopp?? om man då ska ta den med sig någonstans på kurs eller så:O))

https://www.youtube.com/watch?v=Ft_mZU6SnSY&feature=share 

Här finns den om någon annan vill testa på.

Tisdag Eva har sin sida öppen för er som vill kika in där.


4 kommentarer:

Birthe Marie sa...

Den var flott, og du finner nok på noe du kan putte oppi rommene. Det finnes så mange mønster demoer på youtube. Takk for link! ;.)

Catarina C sa...

Ja, det var ju en lite annorlunda förvaring, men kommer säkert till användning om inte så gör ju inte det något! Javisst var vinden kall idag, men här var vi 33 st som trotsade den och spelade tävling över 9 hål på vår golfbana. Man kände sig lite "bortblåst" ibland!
Kram Catarina

Gudrun sa...

Det var en fin förvaring och jag tror du kan hitta flera sätt att använda den.Så fina tillsammans. Hann du båda på en dag?
Tror du har det riktigt mysigt i ditt syrum.
Jag har haft mysigt i mitt lilla växthus och sått goda grönsaker.Rabarbern sticker, då är det lite vår.
Kram Gudrun

Annika sa...

Visst var förvaringen rolig att sy. Men riktigt vad den ska vara till vet inte jag heller. Kram Annika