söndag 24 mars 2019

Fyndlåda!

Dagens fynd, en låda med sytidningar, Allt om handarbete från 80 talet och en hel serie med syböcker säkert från detta år tal också.


Lådan inköptes på auktion i Kvarnamåla. Där vräktes det ut boklådor för inga pengar alls! Massor av deckar, faktaböcker, triller osv osv, ca 20 kronor lådan...och även denna tog jag för en tjuga...

Både tidningarna och böcker känner jag igen sedan tidigare och jag har nog haft dom i min ägo innan, kanske finns dom kvar i garderoben ännu:O))
Men i vilket fall som helst,  hittar jag något av intresse så är det roligt, annars kvittar det för en tjuga:O))
Finns säkert någon i bekantskapskretsen som vill kika i dom. En årgång gav jag förresten bort på plats.




3 kommentarer:

Gudrun sa...

Där har du mycket härlig nattläsning!!
Känner igen en del,men de finns inte länge (efter flytten).
Kram Gudrun

Rämmengården sa...

Så mycket skoj så billigt 😃 ha en trevlig vecka kram från Nina

Birthe Marie sa...

Så spennende! Det blir nok kjekt å bla i de gamle blader og bøker.
Jeg abonnerte på Alt om Håndarbeidet på åtti tallet, men har gitt bort alle bladene for en del år siden. :-)