söndag 29 december 2019

Årets slut!

Nu börjar vi närma oss målet, målet med ett nytt år. De sista skälvande dagarna är här....
Nu ska året tas emot och det gamla ska summeras.

Min sista bok för i år, är en bok med mycket sorg i, mycket oro i magen när man läste den, många tankar om det verkligen finns sånna människor, som i boken, Toktanten grannen från helvetet!
Boken är skriven av Birgitta Bergin, en alldeles lysande författare, alla hennes böcker är såå bra.


Läs den, den går inte att släppa.....

På syfronten väldigt dåligt, fortfarande ingen symaskin lagad och mycket oro för vad felet kan vara och hur jag ska göra fortsättningsvis.
För visst måste jag ha en broderisymaskin, jag med alla broderier, alla bågar, alla trådar och alla tillbehör...
Och framför allt, alla tankar på vad jag vill göra!
Det är bara till att avvakta och se....


Inga kommentarer: