måndag 9 mars 2020

Bomber!

Nu har jag hamnat i klädträsket igen:O)))
Jag startade med att sy kläder till mig själv när jag var barn, eller förresten det var nog först till mina Barbi dockor och till penntrollet.

Så ibland ramlar jag tillbaka till detta tillstånd och tycker det är jätteroligt. Just nu har jag klippt ut till en bomberjacka efter ett mönster från Stof o Stil. Vet inte riktigt om jag gillar beskrivningen till jackan, men har kikat runt på You-tube och hittat lite bättre beskrivningar där, så den ska nog bli klar.
Dock inga bilder ännu, men dom kommer nog i veckan.

En bild ifrån mitt lilla sybord (köksbord) i vår lilla extra lägenhet, det är viktigt att även ha en maskin där om andan faller på.

Sedan har jag som vanligt läst lite och denna gången en bok om vikingarna korsdrag, en sådärbok, lite dålig handling och lite mycket våld.





Inga kommentarer: