tisdag 24 mars 2020

Tildakanin?

På Pinterest finns en aldrig stridande ström av inspiration, ideer och tips.

Där har jag funnit denna kaninen tidigare, men inte sytt den. Det har däremot mina "sydamer" som är hos mig och syr var fjortonde dag, ( hur vi nu ska lösa det i fortsättningen).

Så nu när man har all tid i världen, ska hålla sig inomhus i mesta möjliga tid, så får man söka och hitta något skoj man kan sy.
För tyg och inspiration finns hur mycket som helt, men sen kan det vara sämre med lusten!

Denna kaninen finns i flera varianter och om det är en Tildakanin eller en Maileg "look-a-like kanin det vet jag inte, men söt blev den i alla fall.




 Beskrivning hittade jag på denna sidan : https://www.shabbyartboutique.com/2017/08/make-maileg-look-like-rabbit.html

2 kommentarer:

Gudrun sa...

Så gullig! Jag har sytt-tidigare-några som sitter i ena dotterns soffa.Borde sy en till mig själv.
Tack för länken.

Kram Gudrun
-som sått sommarmorötter idag-

Annika sa...

Så gullig. Kram Annika