måndag 25 januari 2021

Katt!


 Jag köper det mesta av mitt symaterial från Bibbi textil shop, billigt, snabbt och bra service.. 

Dragkedjor på metervara, tråd, tillbehör osv osv och nu hade jag köpt en bit för mig nytt mellanlägg till att använda i väskor, nessar och dylikt som fodrar lite mer stadga än volymfliselin. Det var klister på ena sida till att stryka fast och det fungerade helt perfekt till min lilla nesse i katt tyg. 








 

Måndag idag igen, så jag länkar vidare till Evas Visa och berätta!



5 kommentarer:

Gretchen Weaver sa...

Cute bag, happy stitching!

Gudrun sa...

Så fin necessär!!
Tack för tips på mellanlägg.Det skall jag kika på.
Ha det gott!!!

Kram Gudrun

Catarina C sa...

En sådan söt liten nesse!
Kram Catarina

Annika sa...

Så söt. Kram Annika

Kerstin sa...

Så söt nesse du har sytt!
Tack för tipset. Var det lätt att sy i?
Kram Kerstin