tisdag 15 februari 2011

Sydag!

Fy fanken va det har varit kallt och ruggit idag! Dock inte så många grader kallt men det har blåst kalla Nordan vindar, så jag har hållit mig inomhus!

Har haft en trevlig dag tillsammans med mig själv i syrummet, det har varit väldigt skönt att få ägna sig åt det man tycker är skoj, nämligen att SY:O)))
Jag har inte pratat med så många utan bara ägnat mig åt syandet:O))

Jag har sytt klart min utmaning som jag skrev om tidigare, så när som handsömnaden, men den tar jag kanske ikväll framför Tv...
Det blev inte mycket kvar utav det som skulle vara med, dvs tyger, band, knappar och en plastficka...
Detta var vad jag fick över: Två små bitar på 2cm gånger 11cm.

Hoppas det är godkänt:O))






Jag har även gjort ett broderi på ett förkläde....

Lite suddig men man kan se att det är en döskalle...
från Urbandthread.

Så jag är verkligen nöjd med min dag, imorgon väntar arbete efter att ha varit ledig i 6 dagar!

2 kommentarer:

Maja sa...

Nyfiken på utmaningen. Har jag missat pratet?
Kram Maja

Immi sa...

Nja, det vet jag inte om du har, jag skrev några rader om utmaningen i förra inlägget..