lördag 12 november 2011

11.11.11........

Ett magiskt tal eller inte. Det beror ju på vad man tror på! men visst hade det varit skoj om man varit med om något extra särkilt en sån dag:O))

Det extra särkilda för mig var att vi tog en resa till det, jättestora varuhuset, det gula varuhuset, då inte IKEA utan GEKÅS i Ullared.
Och trots att det var ett magiskt datum så kan jag tala om att vi var inte ensamma där! Det är man väl förståss aldrig, men igår tyckte jag att det var väldigt trångt.

Där fanns en uppsjö utav saker som man inte behövde och saker som man kanske behövde för väldigt låga priser.
Själv skulle jag har lite nya heminredningsprylar, så som bordslampa, gardiner, dukar och lite pynt, och faktiskt jag hittade det som jag sökte och förståss en hel del som jag inte visste att jag sökte och behövde:O))
Men det är skoj!

Var även inom Panduros Outled som finns där, och där hittade jag lite Tildatyger packde i små påsar till bra priser, band, lite stämplar....
Ibland finns inte så mycket där men denna gången kände jag mig nöjd.

Idag återstår det att stryka gardiner och dukar innan jobbet väntar klockan ett...En helt vanlig helg då kanske..

1 kommentar:

Maja sa...

Snart är helgen över och du kan få jobba med dina fynd!
Lite sugen på Tilda tygerna, men portot avskräckte mig!
Kram