söndag 13 november 2011

"Farsas" dag!

Idag är det ju pappas dag och egentligen en arbetsdag för mig. Men jag kände mig så trött och sliten på något vis så jag kände för en dags ledighet. Tog mig en semesterdag, en snäll vikarie ställde upp och ville gärna jobba, så det kändes gott!

På så vis tog Km och jag oss en runda till några möbelaffärer för att leta efter ett liten vintrinskåp och en rund ryamatta. Ett av våra rum har nämligen fått sig en uppfrächning utav nya tapeter, lite färg och framför allt nytt innehåll.
Kms gitarrer har flyttat in i rummet, förstärkare och diverse andra tillbehör,och då fodrades det även en ny hylla, en ny stol och lite annat smått och gott.


Fondväggen med nya hyllan.

Tyvärr hittade vi ingen matta som vi gillade ej heller något vitrinskåp men det är ingen brådska utan det är bara att leta vidare...

Däremot hittade jag något annat i den ena möbelaffären:O)))



Kolla in vilken häftig stol i lappteknik:O))

Efter detta letande så åkte vi hem och firade Fars dag med lite godsaker:O))

En stor god SEMLA! mmmm....

3 kommentarer:

Maja sa...

Vilken stol!!
Gillar fondväggen, Läcker!!!
Kram

Wivi sa...

Du milde tid! Semlor allaredan?
Kram

Lizzan sa...

Det var mig en läcker stol!!
Kram Lizzan