lördag 10 december 2011

Brev, Burk och Blommor!

Häromdagen när jag kom hem ifrån jobbet och hämtade in dagens post så låg det ett liten mystiskt brev i lådan?
Jag väntade inga brev och blev därför väldigt nyfiken. Skyndade mig i och öppnade brevet innanför dörren.....


I det fanns en liten ihoprullad rulle med scraps....Helt underbara kak grattis o muffinstyger...tillsammans med en liten ängelberlock...ifrån en lika underbar bloggvän!.


TACK SÅ JÄTTEMYCKET!!!

Rätt så snart kom KD med barnbarn och då hade hon med sig en tjusig pepparkaksburk som hon scraapat...

Inuti låg även ett bokmärke och så fick jag en liten påse med en julros i....
Jättefina saker...som jag fick utav mina barn med familj....

http://jennyslenny.blogspot.com/     Här kan man läsa lite om hennes bravader:O)))

Jag fick även en underbart fin bukett med blommor ifrån en gammal vän med familj....

Och som ni ser? så ska jag bli ekonomisk oberoende när jag skrapat trisslotterna som följde med:O))

2 kommentarer:

evaj sa...

Våran vän hon ,,hon är snäll hon!!!!Kram och lycka till med dina tyger!!

Maja sa...

;-0)Tack själv för tyg och alla trevliga kommentarer!
Ja, de tygbitarna var inte jättestora, men eftertraktade!
De hade jag aldrig fått skicka iväg OM någon annan hade varit hemma och sett att jag skulle göra det;-0!
Stor kram!