söndag 18 december 2011

Tråd!

Idag har julköttbullarna trillats och stekts färdiga, och jag gjorde faktiskt en provbulle, tror nog aldrig jag gjort det förrut någon gång, men man ska aldrig säga aldrig! Och provet var helt perfekt så jag kunde steka alla färdiga.

Har sedan fortsatt med att kvilta på min jullöpare och så klart när jag nästan var färdig, hade två block kvar där jag skulle brodera mönster så tog tråden slut!!! Självklart skulle det bli så nu när jag var på G!
Men det var bara att smyga in hos Solbrodyr och inhandla lite mer tråd och några trådar till som jag tror att jag behövde:O)) Sedan tog jag en del underlägg också!
Hoppas nu verkligen att det kommer denna veckan, men jag tror inte det, har nämligen för mig att jag läst på nätet någonstans att de har lite julstängt?? och så är det väl dålig postgång nu under denna veckan.

Så någon löpare blir inte färdig till jul här inte!

Fortfarande så hittar jag små trevliga överraskelser i min brevlåda...


Några fina tyger från en lika fin och underbar syvän!
Återigen Tack till dig!


Inga kommentarer: