lördag 31 december 2011

Nyårsafton!

En strålande dag, sol och någon minusgrad. Skönt att slippa snön....

Idag ska kvällen firas tillsammans med goda vänner som vi firat nyår med i många många år! Från början var vi många flera, när barnen var små, nu är det bara vi vuxna kvar!
Här hemma så har det stökats och lagats mat,för tänk vad man ska hinna äta på några timmar på kvällen,??
Men roligt är det!

Det dukade bordet med en festremsa broderad med broderier från Linnea Artline.

Igår firade jag en släkting som egentligen fyller år idag!
Grattis Annika!
Hon hade länge önskat sig en speciell sak som jag skulle sy! Och eftersom jag inte kunde motstå önskan så blev det en sån!


En Tilda ängel.



En lycklig "tjej" med sin docka!
Eftersom jag vet att hon alltid uppskattar att få saker som jag har sytt så är det extra roligt att överraska, tycker jag.
Och som sagt, jag syr bara till speciellt utvalda!

Så Ett Gott Nytt år!
 önskar jag till alla mina läsare!



3 kommentarer:

Wivi sa...

Önskar dig också ett Gott Nytt År.
Kram

Maja sa...

Så fin Tilda ängel!
Gott Nytt år till dig!
Kram

Gunilla sa...

Vilken fin Tilda-ängel!! kram och gott nytt år!