tisdag 11 februari 2020

Babytopp!

I förra veckan fick jag en bok av min symentor, en bok av Nancy Halvorsen med babysaker i att sy!

Jag gick genast igång med en babykvilt som var på första uppslaget och jag lyckades hittade scraps i mitt tyglager som jag tyckte passade helt perfekt.

Så jag skar och jag skar och (fick ont i axlar och nacke) men vad gör man inte för sin hobby:O)))

Så här blev då resultatet....






Som synes så kan man applicera namnet på det stora blocket, så därför går jag inte vidare nu, utan väntar med det så länge. Kanske är det någon som är intresserad av den och då kan namnet komma dit.




2 kommentarer:

Catarina C sa...

Gulligt babytäcke, visst är dessa rutor trevliga att sy!
Kram Catarina

Kerstin sa...

Så gulligt! Och kul att man kan sätta dit namnet.
Kram Kerstin