torsdag 27 februari 2020

Gästhanddukar!

Ibland  är det så roligt att brodera på sin maskin, särskilt när det kommer så fina broderier, som dessa från Embl ...Inte kunde jag låta bli att köpa några häftiga djur.



Jag tänkte använda handdukarna på gästtoaletten, där kan man ha lite sånt här som man inte torkar sig på varje dag:O))

Idag har vi ett strålande väder, solen skiner, fast det är kalla vindar, helt perfekt för en utepromenad, som jag precis har varit och gjort. Gick  inom vår lokala återbruks affär och hittade en mönstrad pläd som jag tänkte jag skulle använda till att göra en käpphäst.
De är ju så på modet, just nu, så därför ville jag testa, får se vad det blir av det i så fall.....återkommer!

3 kommentarer:

Kerstin sa...

Så söta!
Spännande med käpphästen.
Kram Kerstin

Catarina C sa...

Vilka kul handdukar att ha på gästtoaletten! Lycka till med käpphästen!
Kram Catarina

Annika sa...

Myckt fina. Kram Annika