tisdag 4 februari 2020

Två nya böcker!

Två böcker till har jag läst nu!

Och ja, jag gör annat än att läsa:O))
För åtminstone syr jag, går promenader och sköter hus och hem, åtminstone lite i alla fall:O)))

Bok nummer ett, En framtida hemmafrus bekännelser.

Redan på första sidan början folk att dö....Sedan fortsätter det på löpande band...Först tänkte jag att boken var väldigt konstig, men konstigt nog så ville man bara fortsätta och vända blad på blad.

Boken är rappt och underhållande skriven, lättläst och framför allt rolig..



Visst var jag tvungen att fortsätta med nummer två: Drömmar och dilemman.

Det fortsätter på samma vis, fast i denna boken reds det upp en del dödsfall, men boken är fortfarande skriven i samma anda och man rycks med att få redan på vad som händer.



Det finns en del till och den väntar jag på till helgen, har beställt på Växjö bibliotek..

Inga kommentarer: