söndag 16 februari 2020

Bokslukare!

Tänk om man inte hade haft sina hobbys???
Hur skulle man då få tiden till att gå när man inte har sitt arbete att gå till!?

Jag är så glad att jag har mina och helst nu i dessa dagar och tider, när det bara regnar och regnar!

Tyg och böcker står högst på min listan, det blir som ett beroende, tänk om det varit träning, vilket det är för många, då hade det varit många timmar om dagen och jag hade kanske varit bortränad:O)) hi hi...

Nu har jag återigen slukat tre böcker..

Den sista i serien om Charlie på gräddhyllan, lika dråplig och rolig som de andra båda...




 Sedan har jag läst Bysten av Karin Brunk Holmqvist.

Jag har läst alla hennes femton böcker, som alla är lika bra. Handlingen  i böckerna utspelar sig på Österlen, handlar om äldre underfundiga tanter och farbröder med roliga berättelser om olika ting.
Riktigt bra böcker, vilken man väljer och detsamma var det med denna!



Och så den tredje och sista för denna gången .....



En helt fantastik kärleksroman, som en sån bok hette förr, innan de döptes om till FeelGood böcker.
Boken värmer hela ens hjärta, själ och mage och man ville bara läsa mer och mer, en riktigt snyftare ibland.
Rekommenderas verkligen


Inga kommentarer: