tisdag 16 juni 2020

Inköp!

I helgen var jag inom min lokala HQ affär, för att titta runt och se om det fanns något som jag kanske inte behövde, men gärna något som jag ville ha:O))

Då de alltid säljer quiltstuvar per kilopris, så brukar det alltid vara några bitar som faller en i smaken, och så klart det gjorde det denna gången också. Så efter en tvätt och strykning så blev det dessa bitar!
Vet inte vad jag ska ha dom till, men de platsar bra i skåpet:O))


Jag har också skickat efter knivblad från Wish bara för att testa om det fortfarande gick att beställa från Kina! och det funkade, de anlände inom två veckor... Men som vanligt, man får vad man betalar för, bladen var alldeles för tjocka och skar inte igenom tyget.
Men jag mailade kundtjänst och faktiskt jag fick pengarna tillbaka, bra tyckte jag!


2 kommentarer:

Katarina sa...

Kul att kunna fynda lite! Det med trådrullar verkar bekant, undrar om det finns något kvar av det här:-)) Vilken tur du hade som fick pengarna tillbaks! Ha en skön, fin midsommar, om än annorlunda! kram Katarina

Kerstin sa...

Alltid roligt när man gör fynd. Ja ibland ska man ha tur. :) Aldrig vågat beställa något från Wish.
Kram Kerstin