måndag 22 juni 2020

Kudde!

Efter att jag hade sytt flaskkassen som jag visade härom gången, så hade jag en bit tyg kvar av det roliga trädstamstyget!

Fick ett infall, att en kudde till altanen kan det väl passa till!
Med massor av olika kryp och fjärilar som kryper på tyget!
Sagt och gjort, jag letade efter broderier med dessa kryp på och vet sedan tidigare att jag broderat ifrån Husqvarnas broderikollektioner och mycket riktigt jag hittade dom igen.

  Hur det än är och hur mycket broderier som finns och även jag har en massa, så faller jag oftast för Husqvarnas. De är välgjorda och lättbroderade, inte en massa onödiga stygn eller tjocka broderier som det då blir.
Just dessa kommer från kollektion nummer 47 och nummer 61..




Idag är det även måndag så jag länkar till Eva som har sin sida öppen för inspiration!

3 kommentarer:

Kerstin sa...

Vilken jättehärlig kudde! Fina broderier!
Kram Kerstin

Catarina C sa...

Det blev ju en härlig altankudde med jättefina broderier!
Kram Catarina

Elisabeth sa...

Jättefina kuddar! Finns det rund broderbåge till maskin?