söndag 21 juni 2020

Midsommarhelgen!



Nu är midsommarhelgen snart över för detta året! Ett lite konstigt år som inte blev som det brukar!
I mer än trettiofem år har vi firat midsommar tillsammans med goda vänner, men i år avstod vi i att träffas. Kanske kan vi fira senare i sommar istället eller får det bli ett annat år.

Vet inte om vi gjorde rätt eller fel, men för oss fem så kändes det okej att göra så här.

Så jag och Km firade själva och det gick hur bra som helst, sill o pära, och jordgubbstårta, trots att jordgubbarna i år kostade 75 kronor liter. Det är nog rekord, har aldrig sett ett sånt pris, och vi som bor mitt i oldlingslandet:O))

På syfronten är det för tillfället lite segt, jag syr lite smått men inget som är färdigt.

Däremot så läser jag destu mer, nästan på gränsen till farligt:O))
Men har man fått tag på en bra bok så går det inte att sluta läsa, åtminstone är det så för mig.
Och vädret som är så fuktigt och tryckande, gör att man inte orkar göra så mycket, så en bok på altanen passar mig förträffligt.



Den sista veckans lästa böcker, så himla bra allesammans, så vill ni ha några boktips, prova någon av dessa!


Inga kommentarer: